![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#27 |
|
Hu hör ni hur jag gråter, min kära maskin gick sönder igen...Samma fel som förut..
Den har gått sönder 3 gånger på 6 månader.. Ringer min försäljare och får höra att han har semester.. Kontaktar då Brothers huvudkontor för att bara tala om att jag är riktigt ledsen..När han får höra att det är samma fel tredje gången så säger han bara att jag skickar upp en demomaskin till dej, så får jag skicka min maskin till honom..Så ska vi nog komma överens när vi får kolla din maskin... Så nu känner jag mej så nöjd, just att jag får låna en maskin i väntan på att de kollar min..Just för att jag broderar normalt med min maskin.. Tänk om jag hade ringt företaget första gången den gick sönder då hade de skickat en lånemaskin till mej.. Min maskin måste ju vara måste ju vara en måndags exemplar... Men efter regn kommer alltid sol.. Kram Karina61 |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:02.