![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla duktiga tjejer!
Jag hoppas att någon har en idé om hur man kan lösa följande. Detta problem började för några veckor sedan: När jag ska stänga en deign eller avsluta och klickar på avstängningsknappen, x, måste jag klicka flera gånger och får då upp rutan att programmet inte kan avslutas. När jag då avslutar via denna knapp först då stänges programmet. Nästa problem är att Designsidan (kontrollpanelen) med färgpaletten, Letters (textsidan) och Shapes (formatsidan) försvinner. Jag har laddat om programmet men avstängningen fungerar i alla fall inte. Deignsidan har varit kvar något längre. Har någon upplevt detta? och i så fall kan ni rekommendera någon lösning) Tackar på förhand gör Maggan i Eskilstuna |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:53.