![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hur använda stenmangel?
Hallo!
Jag har tröttnat på att vi inte har någon modern mangel i vår tvättstuga här... Bara ett rum som kanske används av 1 hyresgäst av 40, med en stor otäck sak som kallas stenmangel. Inga instruktionstavlor, ingenting som kan ge hintar om hur man använder sig av den skräckinjagande besten... (man får mardrömmar om att klämma sönder armarna eller mer till oigenkännlighet så fort man ser den) Är det någon här som vet hur man använder en sådan? Eller ännu bättre: kanske någon har tillgång till manual med symboler och bilder och kan scanna eller länka till... Jag trodde att vår hus var för ung för att ha stenmangel, men nej tydligen inte. Förmodligen en av de sista då, eller vad vet jag, jag var ju inte ens född på den tiden då huset byggdes, 1966.. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:17.