![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
tonad o melerad tråd
har upptäckt dessa kuliga trådar...
jusst nu är det mycket tavlor i min brodyrmaskin. och dessa belerade eller tvistade trådar e ju himla kul har köpt på mej ett gäng bruna twist trådar som är tvåfärgare var 2mm perfekta till djurpäls himla kul melerade blir hav, gräs skog mm eller berg i olika grått är ju himla kul, man får vara lite klurig med stygnsättningen bara så det inte blir randigt. men det är kul att få schatteringar utan trådbyten.. även text har blivit favvo som flerfärgad. och så kanterna på in the hoop får ett extra lyft av dessa. jag blir förvånad att såmånga inte gillar dessa. jag har fått köpa många billigt i min husqvarna affär för att andra inte köper dom. Undar om man någonsin känner att nu har jag testat allt med detta med maskin brodyrer..?? Tjingeling från en twistad A9 |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:16.