![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
beställ maskin från /England/internet.
Hej..
Jag håller på testar och letar efter en relativt avancerad overlockmaskin. Har några frågor jag inte fick svar på när jag läste igenom tidigare inlägg! 1. Är det någon som har beställt sin maskin från England/Tyskland på internet m.m. Jag har hört att man kan få ett mycket bättre pris, om man beställer istället för att köpa i en butik i Sverige. 2. Kan man ersätta täcksömnen med vanlig overlock och raksömn med tvillingnål? Jag har har en JAMONE symaskin med elastisk sömn, som fungerar utmärkt för dekorationer. Som sagt är jag inte säker på om jag behöver täcksömn funktionen, särskilt inte när det gäller så stora prisskillnader. 3.Är det någon som har en JAMONE overlock? Det finns ingen recension utlagd. 4.Någon som har tips på en mindre avancerade overlock med täcksömn, till ett bra pris? Det finns ju oändliga många varianter, med oändligt många funktioner, som känns rätt överflödiga hälsningar Vanda ![]()
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:31.