![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
stygnsättnings funderingar
Tänk om allt blev lika bra o brodera som det ser ut i data programmet.
där ligger konturerna exakt där blir de skira fina linjerna underbar, och när man broderar ser det ut som en alkoholpåverkad myra traskat över tyget... Ju mera man pillar med stygnsättning desto svårare inser man att det är att få det snyggt. Jag roade mej i går med att försöka sy ut en del älvor jag pysslat med, skärmdumparna fick mig omysa o vara sååå nöjd. men jag kan säga att det ligger en hel massa tyg ute i soptunnan i dag!!! Jag har även köpt lite mönster över nätet som bara är mönsterfiler, de vart inge vidare de heller. Men om jag nu vill ha skira fina linjer UTBRODERADE ur ska jag lägga dom i stygnfilen för att de verkligen ska bli skira på tyget. Ävlor är söta men de får lixom inte vara klumpiga i sina spindelvävstumma vingar...och det är svårt att få till huggtänderna så de blir fina...( hehehe för de är min stil på dom) hur gör du eller hur tänker du när du stygnsätter??? nyfiken o frågvis det e jag det Troll |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:26.