![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Händiga värre
Nu har jag kommit på en bra ide som jag gärna vill dela med er kanske få bra ideer mm
jag har nämligen en assistent som är målare o himla händig med spik såg mm. o jag e ganska påhittig.. jag fick mejl från Annthegran om en typ "sätta fast ramen hjälpare" men den var lite dyr så nu ska vi snickra en själva.... kolla denna länken http://www.annthegran.com/online_sto...tecomplete.htm själv tänkte jag använda en playwoodskiva som vi ska klä med rutat självhäftande plast , då får vi raka linjer o gå efter och slipperstickor i textilerna. sedan så tänkte vi borra små hål på linjen med typ 5 cm mellanrum. och glra spikar med skumgummi runt som man kan luta ramen mot sedan IDEER??, förslag??? bomardera mej snälla..... Hehehe Agneta kommer i eftermiddag gissa om hon blir förvånat när syköket förvandlas till verkstad.. Önskar bara jag själv fick hamra, spika o såga älskar allt sådant. trolltyg i trollköket |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:33.