![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
alltid är det något som inte är bra
Så har jag då en super bra maskin, massor av ramar o trådar o plast till ramarna
nu borde jag väl ändå vara nöjd eller hur??? men nu kommer det... vad humhum ska jag brodera nu då??? jag menar det kan ju inte se ut som en hel hantverksbod här hemma??? dom skrattar lite här hemma åt alla mina in the hoop projekt, vad ska du ha dem till får jag ofta frågan... äum svarar jag. har ingen aning. men nu har jag tom gett mig den på att stygnsätta sådanna åxo. snälla inga flera gardin byten stönade min 16 åriga dotter, du vi har dukar till ute platserna sa gubben, tax för alla fina handdukar sa svär mor men nu har jag fullt i skåpet.. Här sitter ettan o jag just nu.. arbetslösa. vi har inget mera o brodera på känns det som... jag bläddrar bland mina mönster o myser Mrs scrooge kallar min gubbe mig när jag sitter o gottar mej med mina färdiga alseter. och brodyr filer. Vad gör mamma frågade gubben min dotter i morse. öhh hon sitter o letar gratis broderier som vanligt, hon har blivit hagalen pappa säg åt henne. hörde, jag henne säga. fniss, så här sitter jag nu med massor av nya freebies, och mitt senaste projekt en drawstring bag, i flera upplagor, o bara väntar på att det ska ramla ner något jag får sätta tänderna i... Fniss |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:58.