![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Lova att inte skratta...Brodera det e huvudsaken
jo jag har ju en ganska så fin symaskin, med massssor av finnesser en designer 1 som det så tjusigt heter.
Jag har broderat som en katt på ett hett plåttak ung sedan jag fick den. jo en o annan söm har det välblivit oxå. raksöm o siksak de du.... i tisdags såg jag vad en annan tjej sytt ihop ihp sin "korsett väska " med för söm. jag höll på att tappa hakan, o jo nog hade jag sett något liknande på min symaskin..det var ju precis som satinsöm på brodyrerna. himskanst chickt!! i dag tog jag mod till mej o har sytt en massa sömmar. jösses att en symaskin kan göra sådanna här saker. jag menar jag sitter ju fortfarande som klistrad o tittar på hur fantastiskt det är att nålen kan bygga dessa underbara drakar o demoner, men att den kan sy fast en bit tyg med en rad karameller hade jag väl aldrig kunnat tänka mej. hehehe slut på bubblig trikå.. här har vi stått tre pers o bara gapat i pur förvåning. men A9 säger min assistent, fattade du inte det i butiken. hjärtan o karameller svarade jag, jag ville ju bara kunna brodera stoooort, kunna sy utan att använda fötterna. iiiiiiiiihhhhh vad kul det är o ha en super maskin. vad ska du sy med din maskin nu då frågar kompisen, sy ?? svarade jag, jag ska brodera, fast hmmmm tjänstetecken med snitsiga sömmer istället för raksöm, snajdigt.. Vem mera än jag hostar upp 22.000 utan att fatta varför denna maskinen ska vara så välutrustrad... utan att fråga om hela maskinen, jag är nog en väldigt enkel kund. huva!!! sicken tur att jag har en handlare som stoppar mig när jag ville uppgradera min maskin till USB så avrådde hon mig att maskinen inte skulle vara lika effektiv. sicken tur att sådanna som jag hittar ärliga människor ibland.. Annie som hoppas jag lärt mig något på kuppen |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:38.