![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Köpa maskin och osäker...!
Hej!
Är ännu en som lyckats hitta till denna fantastiska sida och vill därför be om råd, hjälp och synpunkter. Har länge funderat på att köpa en brodyrmaskin men har helt villat bort mig i utbudet. Den enda återförsäljaren som finns nära där jag bor är Husqvarna och även om jag har en vanlig symaskin av märket Husqvarna så är jag inte säker på att jag ska välja det igen. Har kikat lite på Brother Innovis 500D samt Husqvarna Platinum Plus men inte kommit fram till något. Har dessutom hört att Singer skulle ha kommit med en ny modell som måste kopplas till dator men att priset på maskinen på så sätt hålls nere (max 15.000). Osäkerheten hos mig ökar med priset och eftersom det är min första brodyrmaskin så vill man ju träffa så rätt som möjligt med en gång. Ska tillägga att jag vill kunna skapa egna motiv och även skriva text. Hoppas på många kloka ord från er andra, som vanligt i dessa inlägg! Mvh, |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:36.