![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Baddräckt för oss stora kvinns?
Jag undrar om någon har eller vet var man kan beställa mönster på baddräckt för oss stora tjejjer.
upp till storlek 60 nåt sånt. Eller finns det någon här som är duktig på att göra mönster som skulle vilja hjälpa mig med detta? ALLA baddräkter jag hittar (som inte är stormönstrade med blommor o dyl) hasar axelbanden ner på eller så är de för små i bysten (då jag har väääldigt stora bröst) eller och för stora i benen osv osv. Det är alltid något som gör att jag inte kan ha dem. Senaste jag köpte var kanon förutom att axelbanden hasade ner och nu hittar jag den inte när jag tänkte göra mönster av den *suck* Så är det någon som kan detta med mönsterkonstruktion så skulle jag behöva lite hjälp. Vill kunna bada i sommar. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:29.