![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
besegrad av 3D-professional
Brottas med Husqvarnas program och tror jag blir galen. Fick till slut ta fram den lilla boken och ta det steg för steg. Redan där blev jag ännu mer galen! Skulle så vackert göra allt efter boken och kommer till punkt 30 i 3D Digitizing. Stämmer bilden med texten??? naturligtvis inte.
Här står i boken: 30. Ställ in höjden och bredden på 6,0 mm. Om du har proportionellt förkryssat behver du bara ändra ett av dom. Denna bild finns på skärmen och inte kan jag se någon höjd och bredd. Är jag ovanligt korkad eller? Någon med 3D Professional som kan hjälpa mig innan jag slänger ut programmet på gatan och kör över det med bilen. Kanske jag är ovanligt grinig för värken men trodde att jag skulle kunna roa mig med att lära mig detta svindyra/korkade program när jag inte kan göra så mycket annat. Vilken blunder att inbilla sig nåt sånt. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:49.