![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
Annie!
Jag menade inte att du gjort fel. Jag tänkte bara att svärmor blir förtvivlad om plasten smälter när hon stryker. För hon kanske stryker din duk ![]() ![]() Filmoplasten kan inte ersätta solvy som du har ovanpå. Det spänner du i ramen och fäster i. Solvyn ligger ju ovanpå. Milly! Jag har inte janomemaskin så jag kan inget om Hoop it all. Dock har min megaram till min Artista samma system. Ja har inte haft den så länge men är helnöjd med ramen och systemet att fästa tyget. Lägger in en bild där jag tagit bort ett broderi, man ser resterna av filmoplast runt kanterna. Så kan du se hur det ser ut. Borde inte skilja sig så mycket. Min broderiyta är 15,5 x 40 fast jag får brodera i 2 omgångar. /Bibbi Ps Känns konstigt att önska Glad Påsk skulle passa bättre med God Jul i snöovädret ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:55.