![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
hi hi när jag köpte min SE så ver inte ens min gubbe medveten om det haha
Ringde honom som satt i bilen och sa: " I morgon ska vi skriva papper på en symaskin" Gissa om han bllev snopen, men sen sa han jag har ju bilarna och hundarna jag lägger våra pengar på så varför skulle du inte få ha något du med. Då tänkte han inte på att jag spenderar precis lika mycket tid på bilarna och hundarna då det är mitt intresse med ![]() Det enda han beklagar sig över numera är att jag inte sitter tillräckligt vid maskinen ![]() Till denna korkade och totalt ouppfostrade människa som ringer dig A9...Nästa gång hon ringer så säger du att hon borde gå på en charmkurs + en i lite folkvett sen lägger du på luren. Inte kan man ringa så där som hon gör. Ha en bra dag i vårsolen från Amandha som sitter vid sin SE i solen ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:03.