![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
välja programmvara
Om man vill börja med sin egen stygnsättning så enkelt som möjligt o så brasom möjligt vad ska man välja för program då...
Jag har digitizing men tycker det är svårt. jag har en Designer 1. Finns det program som är enklare men som e kompatibla med min maskin?? Jag har förgäves försökt hitta någon som kan lära mig stygnsättning i digitizern.. och jag vill verkligen få min Hund stygnsatt... Jag har provat photostitch men det blev inte bra. bara grötigt, min ras e så ovanlig att det e svårt att ens hitta clip art som e bra på den, så jag ser detta som enda utvägen... Men eftersom jag e lite seg i skallen så behöver jag ett enkelt program som gärna har en dunder enkel handbok till. frågvis som alltid Annie |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:53.