![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#24 | |
|
Citat:
IKEA-maskinen hade ju färre funktioner än hellokittymaskinerna jag länkade till ![]() Mjo, mamma har också sagt att det väl finns maskiner för en dryg tusenlapp, och hon handlar mest på vad som numera är ett coop forum. Men på de billigare lär man ju få vad man betalar för och på de dyrare får man eventuellt betala en del extra för att man ligger längst fram i utvecklingen och därför får betala en större del av utvecklingskostnaderna, kanske? En Husqvarna 2000 gick på 2000kr i Singer/Pfaff-butiken här i stan och 2500kr hos Husqvarna, den hos Husqvarna skulle dock inte ha varit mycket använd. En Husqvarna 630 gick även den på 2500kr men 3100kr i vanliga fall. Ja, en maskin med lite mer funktioner kanske är något roligare, men jag vet egentligen inte hur mycket jag kommer använda dekorsömmarna, och som någon skrev, då kan man ju sedan börja fundera på om inte bättre ljus, automagiskt trådklipp, bord och några fler fötter, ännu fler sömmar, start/stopp och knälyft vore bra (jag tror inte det är så bra att det är värt 3000kr för mig, även om fötter och bord tillsammans väl skulle landa på en tusing), och då kan man ju fundera på om inte brodering vore kul också osv =P Borde inte hennes kusin få mer för pengarna med en begagnad? |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:23.