![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lägenhetslös..
Håller på att bli vansinnig.. Har gjort ngt så korkat så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. :S
Jag o min sambo har kommit överens om att flytta till Kristianstad.. (Han kommer därifrån, jag e ifrån Göteborg..) Och i vilket fall som helst så har han praktik inne i sin utbildning... 2e april börjar den perioden då han har praktik.. Och praktikplats e fixad, mend stor möjlighet till fortsatt anställningn efter examen.. Vilket e jättebra! Grejen e den att vi har ingen lägenhet där än.. Och vi har sagt upp den vi har här i Åryd, utanför Växjö nu.. :S Den 31e mars "går våran lägenhet ut".. Visst, kan vara ett tag kvar tills dess.. Och vi söker lägenhet på säkert tio olika sidor.. Men tänk om.. :S I början va jag säker på att de skulle lösa sig.. De e jag inte längre.. :S Legat sömnlös i natt.. Gråter hur lätt som helst.. Kommer bryta ihop, mer, när som helst typ.. :S Av alla dumma situationer jag försatt mig i under hela mitt långa 21 åriga liv, så e denna nog den mest idiotiska.. :S |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:08.