![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej på er,
Jag är nybörjare på maskinbroderi, håller just på att brodera mitt första broderi på maskinen medan jag skriver detta. Valde ett medföljande Husqvarna broderi på diskett, eftersom jag haft problem med att få symaskinen att läsa freebies som jag laddat hem från Internet. Jag har en begagnad Designer 1 med diskettfack, och trodde att det bara skulle vara att lägga över det valda broderiet på disketten, sätta in det i maskinen och köra! Men icke. Jag har testat med olika format på broderierna, men symaskinen hittar inte ens dem i formatet HUS. Vad gör jag för fel? Jag har också Husqvarnas Embroidery system VIP där man ska kunna stygnsätta och fixa med formaten, men har inte hunnit lära mig det än. Måste jag göra något med mönstren i det programmet för att det ska funka? Tacksam för råd från er som kan lite mer ![]() /Anna-Carin |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:58.