![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Artista Designer V4
Hej !
Har problem, har köpt bärbar dator som jag vill använda Artista Designer V4 tillsammans med min Artista 180 med com-port, som datorn inte har. Har löst detta med en omvandlings"sladd" från USB till COM. Det fungerar jag har kontakt via den kopplingen med symaskinen och mitt CPS-program som jag också har i datorn. Problemet är att när jag klickar på "skicka" knappen i Designerprogrammet händer ingenting. Rutan där jag väljer com-port eller rutan där jag skickar broderiet kommer inte upp. Jag gissar att det är en drivrutin som fattas. Har XP home på datorn. Vad skall jag göra? ![]() Tittade lite på Berninas uppdateringar, ärligt jag vet inte vad jag ev. skall ladda hem. Hjälp!! /Bibbi |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:23.