![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
strykbord istället för strykbräda
Jag vill redan nu be om ursäkt att jag ploppat ur mig en del frågor som har med inredning att göra.
Jag har dock lite funderingar angående att skaffa strykbord istället för strykbräda eftersom jag ofta har fem hundar med mig i ateljen så tycker jag att strykbrädan är lite ranglig. Lite hundbus så far den iväg en bit. Jag har ett IKEA byske barbord med reglerbar höjd över sen förra flytten och funderar på att klä den med bordsduk och bomullstyg och använda som permanent strykbord istället för strykbrädan. MEN frågan är om det så smart?? Någon som har gjort en liknande lösning och vet var det kan brista?? Blir det för tätt att ha bordsduk under finns det annat material?? Något som man ska tänka på när man stryker på massivt trä istället för dagens light brädor?? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:25.