![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Efterlyser tex. Vete, havre, korn ax
Om någon har att skänka mig...
Jag ska ha det för egen del. /Eliza Hej igen.. Jag hittade ax brodyr i maskinen... så det ordnade sig... Skulle vilja visa resultatet här men är osäker hur man gör .. testar så får vi se om ni ser något? Detta är mitt första broderi... ( har broderat lite namn tidigare bara) så positiv kritik är välkommet...*ler* Tips och trixs vill man ju alltid lära sig. Det jag gjort är att jag hämtat axen som redan fanns i datorn. Sen hittade jag en siluett häst som jag har klippt bort kroppen och redigigerat lite på, så den passade som handen i handsken på axstrået. Sen texten är ju bara att skriva dit. Denna ska sitta som tavla på min dörr in på kontoret.. sen ska jag ändra lite på hästens öron och finjustera lite mera nu när jag ser hur broderiet blev så ska jag brodera den på min jacka senare. Tycker själva att den är snyggare i verkligenheten, sen har jag slängt den i tvätten nu för att få bort resterna som blev av papperet. /Eliza http://www.degerhaga.se/images/brodyr.jpg Senast redigerad av ChessMan den 2006-12-28 klockan 19:27. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:43.