![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster för nybörjare
Hej..
Då var jag igång igen då... Nu kom jag just på att min mans syster ska få barn om någon månad och självklart så vill jag ju sy något riktigt tyll tyll till denna lille bebis... Tänkte först kanske det är bäst att börja med sängkläder ... är kanske lättast att börja med känns det som. Har ni några tips och ev mönster... kanske enklast att mäta av något man redan har... men det skulle vara kul att få lite inseration... jag älskar volanger och spets ... så jag hoppas att verkligen att det blir en tjej... skulle ju sen kunna fotsätta och sy gardiner och annat till barnrummet när jag kommer igång mer... Vad säger ni... har ni kanske något att visa upp? Tänk nu på att jag är total nybörjare så tala som till en (hmm harkel)... *fnissar* Gott Nytt /Eliza |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:40.