![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Är jag Optimist?
Hejsan.
Jag har under en lång tid varit väldigt sugen på att köpa en broderingsmaskin mest för att jag gillar att designa själv och jag tycker det blir superfint när man broderar på maskinen. Nu har jag åter igen kikat på en maskin Designer SE med tillhörande program 3D Professional och det kliar verkligen i fingrarna. Har pratat med banken och jag får låna. Men det gnager lite i mig... Det är så här att jag har inte broderat tidigare och jag har ingen erfarenhet av maskinen heller. Tycker ni jag är dum om jag köper den och tror att det ska vara lika enkelt som det ser ut. Jag driver idag ett eget företag där jag jobbar med design och formgivning på datorn. Jag jobbar mestadels med Photoshop CS när jag frilägger och jobbar med bilder. Sen är den Front Page som gäller vid webdesign. Jag jobbar även med tryck på tyg idag där jag skriver ut logotyper etc etc och stryker på tyget. Men jag skulle som sagt vilja gå vidare och börja brodera på tyger. Men... jag är lite rädd att jag kanske är lite väl optimistisk och tror att det är för lätt och att det är lika lätt som med Photoshop och den formgivningen. Ge mig lite råd. Självklart att jag kan gå utbildningar men jag vill ändå höra vad ni tycker ni som håller på. Jag har beställt cd skivor och demos och info som jag får nu i dagarna, ska bli spännande. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:56.