![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Förvaring av mönster
Precis som rubriken lyder undrar jag hur ni förvarar era mönster? Både köpta mönster och mönster som är avritade.
Gör ni egna små beskrivningar/tips till mönstren? Hur sorterar ni dem? Var har ni dem nånstans? Själv samlar jag mina mönster i plastfickor (ritar oftast av mönster) tillsammans med en lapp av det tyg som jag gjort plaqgget/grejen av. Ibland skriver jag en egen beskrivning om jag inte har någon färdig , eller bara små tips om hur resultatet blev osv. En liten lapp om vad det är för något med en liten egenritad bild har jag väl synligt i plastfickan, så man lätt hitatt vad man söker efter. Alla plastfickor med mönster har jag i en pärm, men den börjar tjockna till ![]() Hur gör ni? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:46.