![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#31 |
|
Jo, jag vet knappt vad jag själv menar eftersom jag inte kan programmet. Så jag tjeckkollar lite med er om jag har rätt eller om det jag tror att man kan göra inte alls går.
Det är programmet Resize plus och jag tog ett motiv som var 35 cm högt och ändrade det till 10 cm högt genom att skriva in i design size 100 mm. Sen tryckte jag på Apply och motivet ändrades och det blev mindre stygn än det var innan. Så här stod det innan jag ändrade motivet när jag tryckte på 3D för att se hur det såg ut: Width (mm): 146 Height (mm): 350,7 Stitch count: 42087 Real size %: 30,6 Efter ändringen: Width (mm): 41,7 Height (mm): 100,2 Stitch count 15812 Real size %: 100 Jag tyckte då att det var stor skillnad i hur många stygn det var efter minskningen men visste ju inte hur många stygn det igentligen skulle vara för ett motiv i den storleken. Det var nog för många stygn i alla fall så jag tänkte om man måste ändra själv det sista genom att ändra stygnantalet och stygntätheten? Hur gör man då? Senast redigerad av Hellebelle den 2006-06-16 klockan 17:23. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:55.