![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
smått panikslagen
fast nu överdrev jag.
det ligger inte riktigt för mig att stressa, än mindre få panik. men nu närmar det sig endå snart. ska ta studenten om två veckor, om dom släpper iväg mig, och det ska både vara bal och studentdag. och jag har inte kläder till någon av dem. och jag är alldeles för fattig och snål för att köpa. så jag tänkte sy själv, herre gud liksom, en klänning är ju i princip bara två (eller tre eller fjorton) tygstycken som sitter ihop i sidorna. saken är nu bara den att jag kanske har skjutit upp lite väl mycket... balen är på tisdag (torsdag läggdags nu), och jag har fortfarande inte något alls att ta på mig. så: planen just nu är att få till någon förm av tubtop och någon form av kjol. släpper dom in mig med det på? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:22.