![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Presenttips
Hej!
Jag tycker att det vore jättebra om alla kunde dela med sig av sina presenttips här på sidan! Jag kan själv börja med en present som går snabbt och lätt att sy och som man kan ge till i princip vem som helst: ett förkläde. Jag har sytt många förkläden i snygga bomullstyger (oftast från Åhléns) med bomullsband i matchande färger. Jag har bara ritat av ett förkläde jag hade hemma, klippt, fållat och sytt fast banden. Lätt som en plätt och folk blir jätteglada om man väljer tyg med lite omsorg. Till vissa (när jag har orkat och det har blivit tyg över) har jag sytt en matchande grytlapp eller handduk och man kan ju sy på ficka eller pynt om man känner för det. Till mina kusinbarn sydda mamma och jag i julas små röda förkläden med olika band till varje förkläde, spets till någon, prickigt till en annan, kusinbarnet i England fick ett band med dalahästar på. Nå, kom igen! Vad syr ni för presenter? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:40.