![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#18 |
|
hej bibbi, o andra!
det är seriöst! men det kommer att ta sin tid! jag är på sid 140 i 1:a delen, renskriver sedan allt för hand,( är där på sid 15) det tar sån himla tid att få en vettig meningsbyggnad, o en del översättningar stämmer inte alls bra in, samtidigt måste ju hela budskapet gå fram! ska sén skriva ut allt på dator o dra ut! självklart tänker jag att dela med mig ! det är så att jag köpte maskinen för att ha som "morot", när jag fick mitt cancer-besked, så tidvis ligger allt arbete o vilar,sedan kommer alltid en dag när jag kan fortsätta!!! detta var det bästa jag har gjort!! efter var gg. som jag blivit opererad, o läkarna tycker att jag ska stanna en dag till så säger jag att jag måste hem innan "garantin" på symaskinen går ut.på det här viset så får jag dels lära mig programmet, både jag o resten av familjen får lära sig mer engelska, jag kommer oxå få mer datakunskap o förhoppningsvis bli suverän på att skriva!!! jag talar om när jag är klar med 1:a boken! ha en bra dag alla |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:32.