![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Snörpa ihop en rosett
Behöver lite tips från er kreativa medlemmar.
Det är så att jag tagit på mig att göra lite rosetter av det här slaget. http://hemsida.net/tua/rosett.jpg Nu vet jag inte hur jag enkelt och smidigt snörper ihop den på mitten. Har provat rynka men det går inte pga att det är för tjockt. Det blir ju dubbelt band på båda rullar som ska sammanfogas. Har sökt små ovala ringar av mått 1cm men inte hittat några. Det vore ju fenomenalt att trä in båda delar i en sån öppen ring och så klämma åt. Provade att sy en liten ring men den var omöjlig att tränga på. Har provat att sno kraftig tråd runt. Visserligen går det men jag saknar några händer för att hålla alla grejjer på plats smatidigt som jag ska forma banden och trä på ringen. Vad har jag inte provat? någon som har huvudet på skaft. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:50.