![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Embird - hjälp!!!
Nu kommer några embirdfrågor. I förhoppningen att det finns några vana embirdanvändare här. Då kanske jag kan hoppas på att bli van jag också.
Först vill jag bara säga att jag fick min Janome 300E mellandagarna, och efter vissa småtrassel så har jag nu kommit igång och den broderar jättefint. Jag är väldigt lycklig just nu :-) Jag skulle vilja få tips på i vilka menyer jag ska börja leta. Om jag vill göra konturer från en jpg bild, hur gör jag då? Jag har embird bas + digitizer (del av studio) samt iconizer. Alltså, vill göra ett eget broderi av en bild. Hur får jag konturerna? Hur börjar man träna stygnsättning? Hur har ni gjort? Jag känner mig helt förvirrad bland menyerna? Fattar ingenting. Det är säkert inte så svårt när man kommer igång men hur kommer man dit? ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:17.