Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-12-21, 14:31   #12
lomali lomali är inte uppkopplad

Tack för alla tips.Nu hat jag varit ute och skulle inhandla lite tjock plast samt vattenlöslig vliselin lite mer brodertråd. Åkte till en stor affär som ja antog hade det mesta i den här vägen för dom säljer även symaskiner, och stötte på som jag tyckte mycket stor okunnighet.Den tjcoka plasten visste dom ine vad det var kanske Panduro har sådant trodde dom och broderitråd ja några 200m rullar "det finns bara större i svart och vitt". Jag undrade hur dom kunde sälja brodermaskineroch inte veta vad som finns och var.Mja dom kanske kunde beställa från någon leverantör men mja kunde jag inte använda rivvliselin kanske för det hade dom. Jag förklarade ännu en gång vad jag skulle sy alltså spets typ snöstjärnor utan tyg under. Men nej det kanske finns någonstans att köpa kanske panduro igen. Det är skamligt att inte veta mer tycker jag allra helst som man säljer maskinerna OBS det är inte där jag köpt min maskin och problemet var att hon hade stängt idag annars hade jag åkt dit
lomali är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:33.