Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betyg: Betyg för ämne: 5.00 i medelbetyg (2 röster). Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-12-04, 17:31   #11
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
En grej till. Lotta har i och för sig rätt när hon påpekar att det där med support och service är viktigt. MEN, man kan ju inte fara land och rike kring för att hitta dennna "kunniga" handlare! Om de jag träffat på, i butiker och på Syfestivalen i våras, är representativa är jag inte imponerad (undantag finns förstås)! Det känns ärligt talat som det kvittar med deras "support", annat än rena reparationer/maskinservice!

Men det är förstås jätteviktigt att man vet vad som kommer att gälla om maskinen går sönder. Som Lotta säger, kan man få hjälp i rimlig tid?

Man kan ju också kolla om man får några lektioner av dem. Men låt inte det få för stort avgörande! Jag var inne i en affär där en sådan lektion pågick förra vintern och var tvungen att gå ut för att inte börja lägga mig i! Däremot var det en gratis demo på Syfestivalen som var jättegivande! Så man vet aldrig...
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons