![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
tänk
så många som dagligen besöker detta forum, om man kollar hur enormt många visningar varendaste tråd har, så inser man ju att det faktiskt finns ett stort intresse av denna sidan. men det kan ju inte vara sååå kul att kolla samma trådar hela tiden.
så varför inte klottra några rader ibland, så det faktiskt finns något roligt att läsa. själv börjar jag bli trött på att se min egen signatur hela tiden, det kanske ni oxå är o använder metoden att om ni är tysta kanske jag oxå äntligen håller tyst?? hmm kanske nått för mej att ta lärdom av?? men allvarligt, ett diskuitions forum är ju endast levande om det finns något att diskutera... plats i korgen PulverTroll, ligg där o var lydig o tyst nu!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:05.