![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Flera brodyrfiler upplagda
Hej allihopa,
Jag har jobbat med en snögubbe för Husqvarnas multi hoop 100 x 170mm. Den finns nu att köpa som multi brodyr eller som en hel. Multi brodyren finns under en egen rubrik "Multi hoop 100x170" och den hela finns under "Seasons". Om du har ett annat format med multi hoop finns det en .hus-fil som innehåller alla delar med en lila färg som du i Embird separerar och slänger, sedan väljer din ram och sparar. Testa gärna på fjädern som är fri. Förra veckan köpte jag Embirds Sfumato som jag har lekt med sedan dess. Du kan ladda ner höstlöv som jag har tränat på. Finns på fria sidan. Tre stycken korta videor om nyheterna i Embird finns på Embirds informationssida. Välkommen Ateljé Kreativ Monica Boberg http://www.ateljekreativ.se monica@ateljekreativ.se |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:10.