![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
Hm, jag har efter att ha provat den här sadelstolen ett tag att det är inte den jag måste skaffa först och främst utan ett bra arbetsbord.
Sadelstolen är superbra då man knappt kan sitta ihopsjuken i ryggen på den så det är nog en bra stol till. Men jag har inget bra arbetsbord heller. Dom flesta rekomenderar ett hög och sänkbart bord men jag vill alltid ha mina symaskiner framme så det bara är att sätta sig och fortsätta där man var. Det jag behöver är ett bra bord där jag kan konstruera mönster för hand. Och ett bra sybord där jag får plats med både symaskinen och overlocken. Har bara en liten etta och har ett ganska stort kök. Det enda stället jag kan sy på så jag har gjort halva rummet till syrum. Trångt men funkar. Men knappt någon plats för allt jag vill ha framme så funderar på att köpa ett högt matbord som är så brett så att man kan lägga ut ett 150 cm brett tyg som är vikt på mitten, konstruera mönster på och klippa ut tyger, och äta på när jag inte använder det. Med höga stolar så jag kan välja att sitta (tex när jag äter) eller stå och konstruera. Något att rekommendera? Och ett sybord som jag alltid vill ha symaskin och overlock framme på. Något att rekomendera? Ska det vara extra högt? Märkte när jag satt på sadelstolen att jag får ont i nacken för att jag får sitta och titta neråt hela tiden och då får jag ont ända ner i ryggen av att sitta så, så då gör nog inte sadelstolen någon nytta? Senast redigerad av Hellebelle den 2005-11-28 klockan 14:36. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:42.