![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Jag behöver hjälp av er här på forumet!
Jag heter Alexander, jag bor och studerar i Stockholm och jag vill väldigt gärna lära mig att sy ![]() Jag har inte sytt sen jag gick på mellanstadiet så min kunskap är minst sagt knaper. Jag är sen en lite tid tillbaka stolt ägare av en egen symaskin (Husqvarna practica II). Jag letar därför efter någon typ av kvällskurs/helgkurs/förening. Problemet är att jag redan studerar 100% och inte har pengar för att betala någon privat skola. Jag undrar därför om någon här på forumet känner till och vill rekommendera några folkhögskolor/kulturföreningar/hembygdsföreningar som håller kurser, eller bara möten där man kan sitta med och sy med mer erfarna människor. Jag är främst intresserad av att få en praktisk förståelse i hur man syr och konstruerar i tyg. Vore supertacksam för hjälp! Hoppas jag postade i rätt forum, flytta gärna annars! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:34.