![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 | |
|
Citat:
Ja precis jag tänkte att det måste vara nåt sånt men när jag öppnade den så lyckades jag inte hitta var felet fanns. Jag hittade armen som förde nålen från sida till sida men då en stor del av den fanns i den del av "maskinhuven" som inte gick att ta loss så kunde jag inte komma åt att se ordentligt. jag tog bort locket på vänster sida, öppnade "lamphålet" och skruvade loss den från själva bordet så jag kunde se underifrån men lyckades inte se felet. tack för tipsen för Singern-Nu ska jag nog kunna fixa det nästa gång den blir knäpp-förhoppningsvis ![]() Ja förstår att det var svårt att förstå. Det var väldigt svårt att förklara. Jag ska se om jag kan ta lite bilder eller om det till och med går att lägga upp ett filmklipp. massor med tack/vie |
|
![]() |
![]() |
Taggar |
elna, hjälp, husqvarna, singer, trasig |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:50.