![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() http://www.sewserg.com/products/abp07273-0068.html
Jag har gått och så smått förälskat mig i denna maskin på nätet. Den finns inte i Sverige än, så man har ju inte kunna klämma och känna på den. Tanken bakom maskinen är ju jättesmart - låt symaskinen vara symaskin och datorn vara dator! Istället för att datorisera maskinen kopplar man den helt enkelt via USB till datorn. Dessutom medföljer det program för egen design. I USA finns två modeller CE-100 och CE-200, priserna ligger i USA från ca $450 för CE-100 och $800 för CE-200 - vilket är långt under andra märkent. CE-200 kommer till Sverige i höst/vinter har jag fått bekräftat från Singer. För mig låter det jätteintressant med en såpass billig maskin som klarar av brodyr såväl som vanliga sömmar - dessutom med möjlighet till egen design. Man slipper ju också designkort/disketter etc. Vad tror expertisen? Singer har ju inte haft det bästa ryktet den senaste tiden. Är den för billig? Den ska vara Japan-tillverkad tror jag, av samma företag som tillverkar Kenmore-maskiner. Det ska åtminstone bli spännande att se när den kommer hit! Eller vad tycker Ni? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:05.