Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Mönster och klädsömnad > Mönster och mönsterkonstruktion
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-10-26, 22:17   #5
dreamcatcher dreamcatcher är inte uppkopplad

Stort tack för era svar lindemann, Couture och marie.s.g! Ursäkta att jag dröjt med att svara. Jag har funderat på det ni sagt och funderat på hur jag ska göra och ville återkomma och berätta jag bestämt mig för att göra... men jag har inte bestämt mig ännu. Jag har en idé till en ändring men jag måste sy upp den föratt se om den funkar. ... men då blir det ju, som ni säger lindemann och Couture, en annan klänning. Jag har bläddrar i boken du rekommenderade, Marie... och den bekräftar min känsla av att vara för lite klädd. Situation och sällskap är olika och i en del kan klänningen vara ok... i andra inte. Jag tror att i mina sällskap är den inte helt rätt. Det måste bli en ändring. Jag har tänkt på ditt tips, linjemännen om att ha något under. Det vore det enklaste och då kunde jag få klänningen att ha som den är när det passar och använda med ett annat plagg när det passar.. men får ingen klar bild i tanken av vad som blir bra... en polo? en scarf? Färg? Nä, jag vet inte. Jag hittar tyvärr inget som jag blir helt nöjd med. Jag har övervägt att sy upp två olika klänningar och så blir det kanske se'n. Tyvärr hittar jag inte med av samma tyg. Det vore ju roligt med två olika klänningar som matchar en och samma jacka (som jag också ska sy). Jag ska försöka med ändringen eller så kanske jag gör jackan lite mer som ett inomhusplagg än jag hade tänkt så att jag kan behålla den på när det behövs. Ja.. ni hör - jag har inte kunnat bestämmma mig än.

Stort tack igen alla tre för era engagerade svar!

Senast redigerad av dreamcatcher den 2012-10-26 klockan 22:30.
dreamcatcher är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:57.