![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
USB-minnen
Jag köpte hos Kjell & Co ett Usb-minne 16 GB och jag fick bara in 11,7 GB på det sedan var det fullt. Det jag skulle lägga in var 13,1 GB. så jag tyckte att jag hade gott om utrymme.
Jag raderade det dom hade lagt men det hjälpte inte. Det gick att lagra 27% mindre än utlovat. Det tycker jag inte är acceptabelt. Det är som att köpa en meter tyg och bara få 73 cm. Skulle du acceptera det? Åkte ner och fick byta det, men enligt dom är ok att det är så stort glapp mellan löfte och verklighet. Och dom sa att det brukar vara så med minnena att dom lovar mer än som finns i verkligheten. Fick köpa ett 32 GB i stället, håller på att lägga filer på det nu, hoppas att jag får plats med mina 13,1 GB. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25.