![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tokig på alla mönstertidningar1
Jag som många har med åren samlat på sig en hel del med mönstertidnigar och annat. Jag har sedan tidig stenålder haft bland annat Allt om Handarbete. Min mamma hade den från början. Serien är dock inte helt intakt och nummer saknas osv.
Idag fick jag nog. jag har köpt ett garn som jag vill sticka en kofta till åt nya tjejen i släkten. Vad gör jag? Jo jag börjar leta ute på internet!!!!!!! Hur många mönster på en babykofta finns det bland mina tidningar???? Förut hade AOH en sida där man kunde söka efter mönster och få reda på i vilket nummer mönstret man sökte fanns.... Någon som har något fiffigt sätt att ha koll på det här... Jag har lagt en hel förmögenhet på dessa tidningar... men kan ändå inte hitta det jag söker!!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:55.