![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Akutfråga om insnitt på ärm!
Hej!
Jag håller på att sy toile för en blus nu. Jag blev lite fundersam över insnittet för ärmen. Ärmen är nedre delen av 2 delar (dvs puff och en rak nertill) så jag vet inte vad som är fram och bak på den nedre delen. På den nedre delen finns en insnitt för armbågen, men bara på en sida. Nu är frågan, ska insnittet synas i armbågsvecket eller ska det vara på undersidan dvs baktill? Att det ska vara upptill dvs i armbågsvecket och inte på baksidan, men på skissen syns det ingen insnitt... Ta det här som exempel, se på nummer 3. Är det rätt att det ska synas på framsidan alltså? (bilden är INTE plagget ifråga, utan bara en skiss jag hittade för att beskriva insnittet) http://clairekennedydesign.typepad.c...2aea970b-400wi usch vad dum jag känner mig nu. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:12.