![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Embirds storlek på paneler på skärmen
På den här datorn (makens 10 år gamla bärbara) är det en sån där liten fyrkantig skärm. När jag öppnar Embird så kommer det upp tre avdelningar så att säga som delar skärmen i tre delar. Vänster, mitten och höger panel tror jag det kallas.
Vänster har jag lyckats stänga ner, vad används den till för egentligen? Mittenpanelen upptar drygt halva skärmen på bredden och så höger panel då som är nästan nästa halva. Hur breda ska de vara? Jag försökte göra höger smalare genom att ställa muspekaren i skarven mellan panelen och dra åt höger men det gick inte men åt vänster gick det bra så högerpanelen blev bredare. Är tacksam för instruktioner hur breda panelerna bör vara för att det ska fungera bra. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:43.