![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
idéer för svart damkappa?
jag kom över en damkappa i rysligt bra kvalitet för en billig penning på Myrorna - den passar mig jättebra, problemet är att den ser ganska trist ut samt att jag redan har en svart kappa... (egentligen behövde jag den inte alls men kunde inte låta bli att köpa den för bara 150 kr då det är en sådan där kappa som kostar flera tusenlappar om du köper en ny)
jag tänkte således piffa till den - en tanke var att göra stora yllebroderier i ett kurbitsmotiv på ryggen - vad tror ni om det? Nu vill jag inte att denna ska bli liggande i min stora "det-här-borde-kunna-bli-något-fint-hög" så jag behöver lite hjälp och idéer av alla kunniga och kreativa. - måste jag sprätta bort fodret för att brodera på den och kunna fästa trådarna? - vad kan jag göra för kul med kragen? den är en enkel "skjortkrage"-variant. - andra idéer för att göra denna kappa lite roligare? - om jag vill sätta pälskant längst ner i ärmarna - hur gör jag lättast? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:21.