![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Utbildning vid köp av begagnad symaskin privat
Jag har gått runt ett tag och funderat på att köpa en Husqvarna sy-brodyrmaskin.Jag har varit inne och tittat i en lokal Husqvarna butik och provat brodera och hade tänkt jag skulle köpa maskinen i butiken, jag skulle få utbildning på maskinen inga problem. Nu har jag fått chansen att köpa en begagnad Husqvarna sy o brodyrmaskin Designer som det var bra pris på och eftersom jag aldrig broderat tidigare var det mer lagom med pengar att lägga på en brodyrmaskin. Jag frågade då om jag kunde köpa en kurs i butiken då säljaren bor långt från mig och inte kan visa eller lära mig, Då blev de inte glada på mig utan sa att de kurserna har de väldigt sällan och de kostar 3.000:- och det vet man inte om de kommer att hålla någon kurs igen. Kurserna var för de som köper symaskin av dem.De var alltså inte intresserade av att utbilda mig på någon brodyrmaskin då jag inte skulle handla av dem.
Jag är lite ställd ska man inte kunna köpa en begagnad Husqvarna? eller handla på Internetbutiker finns det inte kurser att köpa? Hur tänker själva Husqvarna det är ju trots allt en som köpt deras märke men den personen kan inte sälja sin maskin för den som köper maskinen kan inte köpa någon utbildning av Husqvarna. Ju mer avancerade dessa maskiner blir ju mer behöver det ju finnas utbildning att köpa. Vet någon hur man gör eller om det finns någon som håller sådana här kurser i Göteborg. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:33.