Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-04-09, 18:11   #1
FannyN FannyN är inte uppkopplad

Aptrist!!!

Jag har tre stickmaskiner. En är på verkstad i Forshaga för den stickar fel med elektroniken påslagen. Då köpte jag en grovstickare som jag bara älskar, när jag höll på som bäst så lossnade en plastbit på släden så jag bara kunde ha maskstorlek 10 då fick den följa med till verkstaden i Forshaga.
Förra helgen var jag på kurs med lånad maskin. Blev kär i den också, så jag gick hem och beställde en sådan. Har inte hört ett ljud. Men den är betalad och 800 för frakten likaså. Garn kommer på 20 timmar från Turkiet men imte en stickmaskin från England på sex dagar!

För ett halvår sedan hade jag min huskylock inne på service. Sydde några saker när den kom hem sen gick nålarna av. Jag hittade inte verktyget att byta med.Nu har jag varit fyra gånger på Husqvarna i och de glömmer det varenda gång!!! Idag satt jag och sydde min orchidea pch det är en toppenmaskin tycker jag. Tills den bara slutade. Nu har jag slagit av min Designer 1 mitt i broderiet för annars sprängs den väl i småbitar!
Denna vinter har min häst haft tre kolikanfall. Det är undantaget i försäkringen så det har kostat mig över 20000 spänn. I fredags åkte mannen till Spanien för att spela golf. Trevligt för honom och jag och sonen skulle vara hemma och ha det mysigt tänkte jag. En kvart efter att jag pussat mannen hejdå ringer de från en ambulans och däri ligger min son som är medvetslös. Billös cyklade jag i onepiece och foppaskor till akuten. Sonen piggnade till men vi blev kvar på sjukhuset 36 timmar. Där jobbar sonens papa som kirurg,ham undrafe säkert varför hans exfru struttade runt som en jättebebis i overall på sjukhuset.
Sonen måste jag ju ha kvar men jag undrar om någon har ett tips på en annan hobby som inte kostar så våldsamt eller behöver veterinär eller symaskinsverkstad hela tiden? Dessutom undrar jag om det finns män att byta till när den man har är bortrest när man behöver hjälp??!!
FannyN är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:38.