![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Gaaahhhh!!!! Jag blir galen!
Jag kan inte för mitt liv förstå varför broderiprogram ska vara så fantastiskt inkompetenta! Jag har Janomes Customizer 10000 Plus och Brothers PE Design 6 och inget av prgrammen klarar av att stygnsätta konturerna av en bokstav korrekt. Eller i varje fall inte som jag vill ha det.
Jag importerar bilden i rätt format och vill sen bara sätta en raksöm längs de linjer som finns. Hur lätt som helst. Men Janomes program gör själv konturer runt linjerna och fyller dem sen och så blir det bara soppa. PE ska gå igenom 4 olika steg och bilden blir bara sämre för varje så linjerna är helt krokiga på slutet... Fattar verkligen inte! Hur kan det vara så svårt att göra ett enkelt program? Jag tycker det känns som att de har försökt göra programmen så användarvänliga med en massa automatiska funktioner så att det har blivit svårt att få programmen att göra som man vill till slut. Himla användarvänligt... Jaja. Jag ska prova mammas Husqvarnaprogram också. Kanske bättre lycka där... Nu har jag i alla fall skrivit av mig lite =) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:13.