![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Uppdatering av Embird
Nu finns en uppdatering av Embird, som är gratis.
Jag har bara hunnit titta lite på nyheterna och det jag främst fastnade för är att när man roterar objekten i Studio så följer vinkeln på fyllningen med. Man kan välja bort det också om man behöver, men det är något jag längtat efter. I simulatorn finns nu pausknapp och man kan välja om den skall pausa automatiskt vid olika ställen som färgbyte och hopp. Embird stödjer nu flera format för Quilting. Vad jag förstår är det för de stora maskinerna, longarms, och Embird både läser och skriver alla formaten utom .DXF som bara kan läsas. Rätta mig om jag har fel. Det är mycket mer som är nytt men nu behöver jag sova. Notera att det finns delar som är på engelska fast du valt svenska. Det är nya rader som jag inte fått att översätta ännu. Monica |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:16.