![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Trick marker pennor billiga
Hej på er kära sömmare och sömmerskor
![]() Här går det åt ganska många "trick marker"-pennor. Jag hatar krita (usch för den torra känslan) och de pennor med krita inuti är ofta för jobbiga att använda (måste trycka hårt, ger för bred markering) så jag använder trick marker, dvs penna vars bläck försvinner efter ett tag eller åtminstone av vattenspray. Men de håller tyvärr inte länge om man som jag använder mycket. Så jag undrar om någon känner till någon källa där man som privatperson kan köpa pennor som är billigare än 40-60 kr som det brukar kosta ute i affärerna? (Bibbi tar 45 tror jag) Helst neråt 20 kr.. För så dyra kan de inte vara i produktion?! Hylsa precis som vanlig filtpenna, innehåll förmodligen ingenting konstigt. Inkl moms alltså, och jag kan beställa flerpack, fast kanske inte mer än 10-20 st på en gång, i såfall måste det vara riktigt billigt då ![]() Givetvis går det bra med online/internationellt också! Tack!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:36.