![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag har skaffat mig customizing plus och en kortläsare. Jag märkte när jag skulle brodera ut ett mönster jag valt att man får gissa sig till i vilken ordning den börjar brodera. Finns de andra sätt? Sen vill jag bygga på en del mönster...tex border som jag vill ha tex i nederkant av en ärm. Hur gör jag då? De finbns ju infa pilar eller mallar att gå efter eller gör det de? Jag menar som tex när man köper ett kort med ett mönster då får man med en bok med alla mönster i och där står ju även vilken del den börjar med. Där finns det juh markerade linjer och sånt som man kan gå efter för att mönsteranpassa men hur gör jag när jag tex har laddat ner ett mönster eller gjort ett eget? ![]() Tacksam för svar! Ha de bra! / Helen |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:21.